mandag 12. august 2013

Bohuslän i mitt hjärta


Med litt salt, hav og vind bles eg no litt liv i bloggen igjen...



Det var så ufatteleg vakkert i Bohuslän i år...



..akkurat like flott som i fjor. 
Eg visste nesten ikkje kva retning eg skulle vende linsa..



Dessuten var det så varmt at eg hadde nok med å ete is...



...og då kunne eg ikkje fotografere like iherdig samtidig. Men som de ser...
det var mykje hav, båtar og blå himmel... Meir hadde vi i grunnen ikkje bruk for..

Sommarklem frå Jannicke


1 kommentar:

  1. Article Source: a viral game app is not that much difficult.

    That is particularly true if they begin
    to beat such games. Gone are the days when the evening, go out Night Weekend and hard rock
    festivals organized a burst of freshness and
    energy, which allows people to face the Blues on Monday, with confidence
    and determination.

    Feel free to visit my blog; pou hack

    SvarSlett