søndag 6. februar 2011

Molly from Sweden and Moods of Norway


Det måtte skje før eller siden, og nå er det et faktum. 
Odd Molly har trosset snøstormer, slapseføre, ras og elendighet 
og kommet over Strynefjellet til fagre STRYN.

 Så derfor er FRYD nå full av vårfarger! 
I går åpnet vi dørene igjen etter en kald og lukket januarmåned.
Det må sies at det ikke akkurat var overveldende vårlig i luften 
i Stryn denne lørdagen, 
men gradestokken INNE 
passerte i hvert fall minst 15 varme grader etter hvert. 
Det er garantert ny rekord i vinter!!

Denne nydelige modellen her ble min første favoritt, inntil jeg åpnet eske nummer to!
Nå henger det både lyseblå, himmelblå, mørkeblå, lilla, militærgrønne 
og hvite kjoler og tunikaer der det er plass 
innimellom alt vårnytt fra Ti-Mo og Cream. 
Masse nydelig, mykt og passelig varmt med noe under eller utenpå eller begge deler. 
Nå kommer ganske snart solen til og titte frem mellom fjelltoppene også..., og da blir i alle fall jeg i Mood of Molly. 

God søndag til alle med og uten velurdilla!!

klem fra 
Jannicke

4 kommentarer:

  1. ÅÅå..så fine!! Kva du tar for den kvite?
    Klem:)

    SvarSlett
  2. So kjekt at det er åpent igjen:)
    Besøkte FRYD i fjor. Gleder meg stort til neste besøk!!! Kjempeskjønn butikk med både interiør og kleder♥ Kunne ikkje vore betre;)
    Og med verdas beste boller ☺

    Herlige nyheiter frå Odd Molly!!! Den kvite kunne eg godt tenkt meg...

    Ønsker deg ei fin, ny veke:)

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  3. Hei Bjørg!

    Den lengste modellen, som eg har i fleire fargar, kjem på 1799,-
    Omslagstunikaen kostar 1599,-

    Klem

    SvarSlett
  4. Å dei var fine!!! Kjekt dokke har åpna butikken igjen. Det er eit vårteikn :)
    God veke til deg!!
    Klem

    SvarSlett