torsdag 14. januar 2010

Denne ønsker jeg meg...









Hønsenetting i ramme fikk Gry Wigres venninner til å ønske seg tilsvarende smart smykkeoppheng hjemme hos seg selv. Da bestemte hun seg for å satse stort.
Onmii er resultatet som sanssynligvis vil erobre mange damers baderomsvegger, skapdører eller sminkebord(som Ingrid kaller det).
De er allerede godt på vei, og produktet er lansert i Japan. Onmii er et gammelt japansk ord
som betyr "å ta vare på deg selv".
Dette brettet i akryl er rett og slett genialt. Hjemme hos oss henger smykker og øreringer på alt av knotter og kroker på badet.
Kanskje orkidèene til onmii snart erobrer mitt bad. Da tror jeg mannen i huset blir fornøyd.
I tillegg slipper jeg kanskje å lete etter øreringene og smykkene mine overalt også.
Sist fant jeg smykket mitt i do. Jo syntes tydeligvis at det hørte hjemme der...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar